Vuosikokous 2021

15.10.2021

Iin Hevosharrastajien vuosikokous lähestyy taas kovaa vauhtia! Innokkaita uusia kasvoja tarvittaisiin hallitukseen taas kovasti lisää.

Vuosikokous järjestetään 28.11. Klo 14:00

Kaikki IIHAn jäsenet ja seurasta kiinnostuneet ovat tervetulleita!

Hallitukseen tullaksesi sinun ei tarvitse olla kisaaja, ei edes ratsastaja. Hallitukseen voi tulla ihan kuka vain Iin Hevosharrastajien toiminnasta kiinnostunut!

Tällä kertaa etsimme seuralle puheenjohtajaa, rahastonhoitajaa sekä perus hallituksen jäseniä jatkamaan seuramme toimintaa edellisten siirtyessä muihin hommiin. Nykyisiä hallituksen jäseniä tulee jäämään tehtäviinsä ja uudet tullaan opastamaan tehtäviinsä perusteellisesti! Älä siis pelkää hypätä mukaan.

Hallituksen jäsenenä pääset vaikuttamaan seuran järjestämiin tapahtumiin ja saamiin etuihin. Olemme esimerkiksi seuran toimesta järjestäneet jousiammunta kursseja hevosten kanssa kaikille seuralaisille halpaan hintaan, pikkujouluja lapsille sekä aikuisille, Kunnostamon yhteistyötä josta seuralainen on päässyt ilmaisille treeni kerroille ja paljon muuta!

Viestiä ja kysymyksiä voit lähettää s-postilla iinhevosharrastajat@gmail.com tai vaikka jutella nykyisten hallituslaisten kanssa tallilla. Nykyiset hallituslaiset löydät täältä : https://iinhevosharrastajat.sporttisaitti.com/esittely/hallitus/

Tule mukaan jatkamaan seuramme toimintaa ja varmistamaan, että pystymme jatkossakin järjestämään tapahtumia ja kisoja kaikille seuralaisillemme!