Heppakerho

Tervetuloa mukaan heppakerhoon!

Kerho on toistaiseksi tauolla. Tiedotamme, kun meillä on tarkempaa tietoa kerhon jatkumisesta!

Syksystä 2019 alkaen kerho on maksuton! Huom. Kerholaisen oltava IIHA:n jäsen.

Heppakerhoon ovat tervetulleita kaikki hevosista kiinnostuneet. Jokaisella kerhokerralla keskitymme johonkin tiettyyn asiaan, kuten hevosen käsittelyyn, varustamiseen tai ruokintaan. Välillä  myös kertaamme aiemmin opittuja asioita.

Heppakerhossa käyminen on mukava harrastus, jota suosittelemme ratsastusharrastuksesta kiinnostuneille sekä ratsastusta jo harrastaville. Kerhon kautta lapset pääsevät turvallisesti mukaan hevosmaailmaan, sillä kerholainen oppivat hevosen käsittelyn ja hoitamisen perusteet sekä muita tärkeitä tietoja ja taitoja. Harjoittelemme paljon esimerkiksi hevosen harjaamista ja varustamista. (Huom!  Heppakerhoon ei sisälly ratsastusta. Ratsastustunneista lisää tietoa  Ylirannan Ratsutilan nettisivuilla.)

Kerho kokoontuu maneesin yläkerrassa  lauantaisin  klo 14-15.30  ohjelman mukaisesti toukokuuhun  saakka. Tarkemmat kerhopäivät tässä:

Syksy 2019:

28.9., 19.10., 26.10., 9.11., 23.11., 30.11., 14.12.

Kevät 2020:

11.1., 25.1., 8.2., 22.2., 14.3., 21.3., 4.4., 18.4., 9.5.

Kerhonohjaajina toimivat  Emmi, Iitu, Emma, Roosa, Sara ja Moona.

IIHA:n jäseneksi

Jokaisen kerholaisen tulee olla Iin Hevosharrastajien jäsen. Näin kerholainen on vakuutettu myös kerhon ulkopuolella tallilla ollessaan. (SRL:n jäsenseurojen jäsenet on vakuutettu Tapiolassa.)

Ilmoittautuessa jäseneksi tulee sähköpostissa olla seuraavat tiedot:  nimi, osoite, puhelinnumero, henkilötunnus ja SRL:n jäsennumero (jos sellainen on).  Alle 18-vuotiaan liittyessä jäseneksi huoltajan tulee lähettää sähköposti.

Kerholaisilla on mahdollisuus tehdä  merkkisuorituksia  hevosten hoitoon ja käsittelyyn liittyen (minimerkki ja perushoitomerkki) kerho vuoden  aikana. Merkkisuorituksista saa tarkempaa tietoa kerhonohjaajilta.