Talkoilijalle

Kisojen onnistumiseksi tarvitaan talkoilijoita, eikä seuramme ei olisi toiminnassa ilman aktiivejamme.
Kiitos, että osallistut toimintaamme!

Näin ilmoittaudut talkoisiin:

Kun kilpailukutsu tai ilmoitus jostakin tapahtumasta (esim. Talvirieha, Joulushow) on julkaistu, voit ilmoittautua talkoilijaksi.

Voit ilmoittautua joko tallin ilmoitustaululla olevaan listaan tai laittamalla viestiä kisakutsussa olevaan sähköpostiosoitteeseen/puhelinnumeroon.

Talkoopassi 2024

Ensimmäistä kertaa tänä vuonna otamme käyttöön talkoopassin kaikille talkoolaisille.

Osallistumalla talkoisiin kisapäivinä ja tapahtumissa saat osallistumisestasi merkinnän. Merkkejä on mahdollista kerätä koko vuoden, joulukuuhun 2024 saakka. Osallistuaksesi merkkien keräykseen sinun tulee olla Iin Hevosharrastajien jäsen. Perheenjäsenet voivat päättää kerätä pisteitä yhden henkilön nimiin halutessaan (vanhemmat voivat siis kerätä lapsilleen lisäpisteitä talkoilemalla myös itse!).

Palkitsemme viisi ahkerinta talkoilijaa vuoden lopussa seuraavasti:

1. Kolme ratsastustuntia Ylirannan Ratsutilalla (arvo 108e)
  2. Kaksi ratsastustuntia Ylirannan Ratsutilalla (arvo 72e)
  3. Yksi ratsastustunti Ylirannan Ratsutilalla (arvo 36e)
  4. 20e lahjakortti Hööksiin
  5. 20e lahjakortti Hööksiin

Merkintöjä voit saada seuraavasti:

Kisapäivistä merkintöjä on mahdollista saada 1 merkki puolen päivän talkoilusta ja 2 merkkiä koko päivän talkoilusta. 1 merkki vastaa kisapäivänä merkityn talkootehtävän tekemistä ja 2 merkkiä saat mikäli olet aktiivisesti auttamassa päivän aikana muissakin tehtävissä oman talkootehtäväsi lisäksi.

Riehat ja muut tapahtumat: Mikäli tapahtuman aika on rajallinen esim. 2h saa tapahtumasta talkoilija aina 1 merkin.

Tulemme pitämään talkoovihkoa mukana kisoissa ja tapahtumissa mihin oma nimi, tehdyt talkootehtävät ja aika mikä on talkoiltu tullaan ilmoittamaan.