HALLOWEEN ESTERATSASTUSKILPAILUT 3.11. - Kisakutsu

Tervetuloa Iin Hirviö Hevosharrastajien järjestämiin

Harjoitustason esteratsastuskilpailuihin

sunnuntaina 3.11.2019 klo 11:00

Ylirannan ratsutilalle (Yli-Iintie 183, 91100 Ii)

Luokat:

1.                  Puomi, Pukuluokka. Kaikki palkitaan ruusukkein. Avoin kilpailu-uraansa aloitteleville ratsukoille. Avustajan käyttö sallittua.

2.                  Ristikko, A.1.0. Pukuluokka. Avoin ratsukoille kilpailu-uraansa aloitteleville ratsukoille.

3.                  50cm, A.1.0. Pukuluokka. Avoin kaikille.

4.                  70/80cm, 367.1 (A2/A2). Pukuluokka. Avoin kaikille.

5.                  90cm, 367.1 (A2/A2). Pukuluokka. Avoin kaikille.

Erityiskauhujamääräyksiä:

1.                  Kilpailujen tuomarina toimii Sinikka Ruotsalainen, ja kilpailujen johtajana Riina Vatanen.

2.                  Radoista vastaa Anne Perätalo.

3.                  Ilmoittautuminen torstaihin 31.10. keskiyöhön mennessä Ylirannan Ratsutilan ilmoitustaululla olevalle listalle tai sähköpostitse: iiha.kisat@gmail.com. Peruutukset pe 1.11. klo 12 mennessä sähköpostitse tai puhelimitse.

4.                  Luokkaan 4 ilmoittautuessasi kerro, kumman korkeuden hyppäät (voit hypätä vain yhden korkeuden/luokka).

5.                  Kilpailut järjestetään Ylirannan Ratsutilan luolassa maneesissa. Kidutus Verryttely tapahtuu maneesissa verryttelyryhmissä.

6.                  Lähtömaksut: IIHAn jäsenet 6 e/ratsukko/luokka, muut 10 e/luokka. Jälki-ilmoittautumismaksu kaksinkertainen. Lohikäärmeen Opetushevosen vuokra 10 e/luokka. Maksut maksetaan kansliaan viimeistään puoli tuntia ennen luokan alkua.

7.                  Luokassa 1 avustaja saa olla radalla ja tarvittaessa taluttaa ratsua.

8.                  Kilpailijalla tulee olla karkki jonkin ratsastusseuran jäsenyys (jäsenkortti tai maksukuitti mukaan).

9.                  Kilpailuasu: Kaikki luokat ovat pukuluokkia, mutta lajisääntöjen mukainen kurpitsa kypärä sekä ratsastussaappaat/kengät ovat pakolliset. Puvun on oltava kuitenkin esteratsastukseen sopiva, ja turvaliivin käyttö on suositeltavaa.

10.              Kilpailupaikalla toimii kammio kanttiini.

11.              Radan rakennus lauantaina 2.11. klo 18:00 alkaen. Kaikkien Iihalaisten kisaajien oletetaan olevan mukana talkoilemassa, tai seura voi tehdä kepposen evätä osallistumisen.

12.              Oikeudet muutoksiin pidätetään.

13.              Tiedustelut ja peruutukset: iiha.kisat@gmail.com tai Riina Vatanen, puh: 0404140732

Tervetuloa kummittelemaan kilpailemaan!