HALLOWEEN ESTEKILPAILUHARJOITUKSET 5.11. kisakutsu

KILPAILUKUTSU

Tervetuloa Iin Hirviö Hevosharrastajien järjestämiin harjoitustason

esteratsastuskilpailuihin sunnuntaina 5.11.2017 klo 11.00

Ylirannan ratsutilalle (Yli-Iintie 183, 91100 Ii)

Luokat:

1. Puomi, Pukuluokka. Kaikki palkitaan ruusukkein. Avoin kilpailu-uraansa aloitteleville ratsukoille. Avustajan käyttö sallittua.
  2. Ristikko, A.1.0. Pukuluokka. Avoin kilpailu-uraansa aloitteleville ratsukoille.
  3. 50cm, A.1.0. Pukuluokka. Avoin kaikille.
  4. 70cm, 367.1 (A2/A2). Pukuluokka. Avoin kaikille.
  5. 90/100cm, 367.1 (A2/A2). Pukuluokka. Avoin kaikille.

Erityiskauhujamääräyksiä:

1. Kilpailujen tuomarina toimii Henna Myllys ja kauhujen kilpailujen johtajina Saana Vatanen ja Milla Niiranen.
  2. Radoista vastaa Anne Perätalo
  3. Ilmoittautuminen torstaina 2.11. klo 18 mennessä Ylirannan Ratsutilan ilmoitustaululla olevalle listalle tai keskiyöhön mennessä sähköpostitse: iiha.kisat@gmail.com. Peruutukset pe 3.11. klo 12 mennessä sähköpostitse tai puhelimitse.
  4. Luokkaan 5 ilmoittautuessasi kerro, kumman korkeuden hyppäät (voit hypätä vain yhden korkeuden/luokka)
  5. Kilpailut järjestetään Ylirannan Ratsutilan luolassa maneesissa. Kidutus Verryttely tapahtuu maneesissa verryttelyryhmissä.
  6. Lähtömaksut: IIHAn jäsenet 6 e/ratsukko/luokka, muut 10 e/luokka. Jälki-ilmoittautumismaksu kaksinkertainen. Lohikäärmeen Opetushevosen vuokra 10 e/luokka. Maksut maksetaan kansliaan viimeistään puoli tuntia ennen luokan alkua.
  7. Luokassa 1 avustaja saa olla radalla ja tarvittaessa taluttaa ratsua.
  8. Kilpailijalla tulee olla karkki jonkin ratsastusseuran jäsenyys (jäsenkortti tai maksukuitti mukaan).
  9. Kilpailuasu: Kaikki luokat ovat pukuluokkia, mutta lajisääntöjen mukainen kurpitsa kypärä sekä ratsastussaappaat/kengät ovat pakolliset. Puvun on oltava kuitenkin esteratsastukseen sopiva, ja turvaliivin käyttö on suositeltavaa.
  10. Kilpailupaikalla toimii kammio kanttiini.
  11. Radan rakennus ennen kilpailuja lauantaina 4.11. klo 18 alkaen. Kaikkien Iin Hevosharrastajiin kuuluvien kilpailijoiden tulee olla mukana rakentamassa rataa, tai seura voi tehdä kepposen evätä osallistumisen.
  12. Järjestäjä pidättää oikeudet muutoksiin.
  13. Tiedustelut ja peruutukset: iiha.kisat@gmail.com tai Milla Niiranen, puh: 044 9766626
  14. Tervetuloa kummittelemaan kilpailemaan!