Iin Hevosharrastajien Esittely

Iin Hevosharrastajat on vuonna 2002 perustettu Suomen Ratsastajainliiton hyväksymä ratsastusseura, joka toimii Ylirannan Ratsutilalla. Seuraa edustavat kilpailijat tunnistaa kilpailuissa seuran lyhenteestä IIHA.

IIHA järjestää vuosittain koulu-, esteratsastus- sekä maastoestekilpailuja, heppakerhoa, hevosaiheisia tapahtumia (mm. laskiaisrieha, Hourooti, Halloweenkisat ja JouluShow) sekä toiveiden ja tarpeiden mukaan erilaisia koulutuksia ja valmennuksia jäsenistölleen.

IIHA:n tavoitteena on olla helposti lähestyttävä seura, joka tarjoaa haasteita ja hauskaa yhdessäoloa sekä kilpailu-uraansa aloitteleville  junioreille että kokeneillekin kilpailijoille. Tähän tarvitaan paljon talkootyötä, ja toivoisimmekin että myös junioreiden vanhemmat osallistuisivat mahdollisuuksien mukaan toimintaamme. IIHA:n kilpailuihin osallistuvat seuran jäsenet velvoitamme osallistumaan talkoiluun, sillä kilpailut eivät nouse pystyyn itsestään. Seuran järjestämissä tapahtumissa myös talkoolaiset ovat vakuutettuja.

IIHA:n jäseneksi liittyminen kannattaa, sillä seuran jäsenenä saat paitsi kilpailuluvan, myös tapaturmavakuutuksen ja Ratsastajainliiton julkaiseman Hippos-lehden.